Svi mi u kompaniji Schindler obavezujemo se djelovati u skladu s najvišim etičkim standardima profesionalnog i ličnog ponašanja u našim interakcijama s kupcima, kolegicama i kolegama, poslovnim partnerima, konkurentima, regulatorima i zajednicama u kojima djelujemo.
Naša mreža usklađenosti je integrirana u poslovnu strukturu:
Službenik za usklađenost grupe smješten je u Švicarskoj. U svim našim regionima postoji regionalni službenik za usklađenost s punim radnim vremenom: Amerika, Kina, Azija-Pacifik, Evropa, Afrika, Bliski istok i Indija.
Područni službenici za usklađenost podržavaju korporativnu usklađenost koordinirajući procese usklađenosti u nekoliko zemalja: Latinska Amerika, Jugoistočna Azija, Japan i Koreja, Bliski istok i Sjeverna Afrika, Australija i Novi Zeland.
U svakom subjektu kompanije Schindler širom svijeta, menadžer kompanije Schindler iz pravnih, finansijskih, HR ili odjeljenja interne revizije djeluje kao lokalni službenik za usklađenost. Oni su primarni lokalni kontakt, koordiniraju aktivnosti usklađivanja na lokalnom nivou i "ključni su glas za usklađenost" na svom tržištu.
Jardine Schindler je zajedničko ulaganje u jugoistočnoj Aziji: lokalni pravni savjetnik djeluje kao regionalni službenik za usklađenost za 12 zemalja regiona.
Preko 120 zaposlenika za usklađenost širom svijeta
U kompaniji Schindler, zaposleni su angažovani na usklađenosti na svim nivoima.
Sredinom 90-tih smo pokrenuli program usklađenosti širom svijeta. Kako bi se izbjegli i kontrolirali rizici usklađenosti, sistemski pristup je praćen u skladu s našim konceptom “Tri E”.
U fazi educiranja programa usklađenosti provode se aktivnosti i procesi koji su osmišljeni kako bi se izbjegla kršenja usklađenosti prije nego što uopšte dogode.
U fazi ispitivanja programa usklađenosti implementirani su procesi za otkrivanje naznaka mogućih kršenja ("Crvene zastave").
U fazi provođenja programa usklađenosti istražuju se sumnje na kršenje, poduzimaju se korektivne radnje i sankcioniraju odgovorni djelatnici.